Aftellen! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Dionne Bourgondien - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Dionne Bourgondien - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Dionne

Blijf op de hoogte en volg Dionne

01 Maart 2011 | Nederland, Wijchen

Het is bijna zover.. Op 3 maart vertrek ik samen met Marloes, Monique en Martina naar Zuid-Afrika. Wij gaan daar vrijwilligerswerk doen op een hospice in Viljoenskroon.

Marloes, een studiegenootje, en ik gaan daar tevens heen om ons afstudeerproject op te zetten. De doelgroep waarop wij ons gaan richten zijn kinderen tussen drie en zeven jaar die een of beide ouders verloren zijn aan HIV/aids of zelf HIV/aids besmet zijn.

Wij zullen 4 maart op Johannesburg aankomen, waarna wij nog drie uur moeten rijden om in Viljoenskroon aan te komen. We verblijven in een bed & breakfast.
Het adres hiervan is:
Marthie’s B&B
68 Engelbrecht Street
Viljoenskroon 9520
Zuid-Afrika

Ik hou jullie op de hoogte!
Nu eerst maar eens zorgen dat ik het voor elkaar krijg om mijn koffer maar 23 kilo te laten wegen voor twee maanden..

  • 01 Maart 2011 - 06:21

    Kees En Marianne:

    Ja, het wordt nu spannend. Een hele onderneming en ....ver weg in en heel ander land. Goede reis en veel succes!

  • 01 Maart 2011 - 07:06

    Luc:

    pas ik er nog bij in je koffer?

  • 01 Maart 2011 - 07:26

    Willie En Roos :

    Namens de Stichting Kinderen van Viljoenskroon wensen wij jullie heel veel succes. Geniet er van want het is een geweldige ervaring. Jullie eerste uitstapje is al gepland. Wij volgen jullie.

  • 01 Maart 2011 - 10:09

    Anja:

    Hey meisje, het begint nu echt op te schieten. Ik wens je heel veel succes en natuurlijk ook plezier. De kindjes daar zullen blij met je zijn dat weet ik zeker. Een hele goede reis en misschien dat we je 3 mei op Schiphol zien.
    Dikke kus,
    Anja

  • 01 Maart 2011 - 10:31

    Esmee:

    oeeeehhhh spannend!!
    Heel veel plezier en succes met alles daar! Ik ga je verhalen in de gaten houden!! x

  • 01 Maart 2011 - 16:06

    Jan S.:

    Veel succes Dionne en een hele goede reis toegewenst.

  • 02 Maart 2011 - 11:49

    Chantal:

    Hey nichtje,
    Je leest dit bericht pas als je al in Zuid Africa bent aangekomen. Hoop dat je een goede reis hebt en goed in het bed&breakfast bent aangekomen.
    Heel veel succes en vooral ook heel veel plezier in Afrika. Voor je het weet ben je alweer terug in het kikkerlandje!
    En wie weet ben ik er tegen die tijd ook wel weer.
    Geniet ervan en tot snel.
    Liefs Chantal

  • 04 Maart 2011 - 19:54

    Tim En Eliza:

    Haaa (schoon) zusje,
    hoe is het daar in het warme Afrika\/
    Wij hebben jou'n kamer al lekker ingepikt;) Ik ben nou de dochter die je moeder niet heeft zegt ze:p
    We horen snel iets van je en maak maar veel foto's zodat wij er later ook van kunnen genieten!! Heel veel groetjes en Kusje(K) ook van papa en mama

  • 09 Maart 2011 - 11:58

    Marie-Anne:

    Hoi Dionne
    Ik heb van Luc een paar foto's gezien.
    Het ziet er heel gezellig uit. Wij missen jou, maar gunnen jou wel even aan de kindjes daar.
    Maak er een mooie tijd van
    x M.Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

Viljoenskroon

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2011

Laatste weekje..

26 April 2011

Week 7

21 April 2011

Week 6

17 April 2011

Week 5

07 April 2011

Week 4
Dionne

Actief sinds 03 Feb. 2011
Verslag gelezen: 562
Totaal aantal bezoekers 43759

Voorgaande reizen:

03 Maart 2011 - 03 Mei 2011

Viljoenskroon

Landen bezocht: